aj! och Fy!

hej Flipi hade fått av sig grimman så då fick jag och mamma jaga han ett tag idag då hehe...
men han blev lite svettig och då fick ju jag chansen att svampa av han lite men han brydde sig inte ett dugg såklart!
 
Ramlade när vi jagade han dock (jag ramlar och snubblar heeeeela tiden) och fick hmm ont i ena knät, sen så ramla jag igen inne på det ANDRA!!
Blev inte bättre av att lillebrorsan hoppa upp på ryggen fast jag satt bara AAAAAAJJJJJJ!!!!!!! och sen när jag försökte få av han börja han ju dra mig i håret och skit! arr!
 
Så det bevisar ju bara att alla ska vela ha en lillebror om de inte har en dom är ju såna änglar O:)
kan inte va värre en min iaf!
 
hejdooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DESIGN: SANNAWIDMAN.SE
RSS 2.0