god bless candy!

Hej! åh vad trött man blir när man kommer in på bloggen efter att inte varit här på ett tag och ser att ett inlägg man gjorde för typ en månad sen inte publicerats.
Blev dock lite gladare över en fin kommentar,hade inte förväntat mig det efter sån usel uppdatering.
 
Kan inte lova att det kommer bli bättre dock.
 
Men iallafall tänkte börja på en lista om saker ni kanske inte visste om mig men får se.
 
Flipi börjar bli liite duktigare nu iallafall kan hälsa på honom i hagen nu (med hjälp av min vän godis ;))
har inte gjort så mycket annat på senaste tiden.
 
Skulle vela träna på banan men kan inte p.g.a att den är sönder på ett ställe och att även om man lagar den så vill jag inte att han hoppar IGENOM staketet igen! hehe... 
 
Men höres bye! 

ganska söt eller hur? :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DESIGN: SANNAWIDMAN.SE
RSS 2.0