Tinni!

Måste bli bättre på att uppdatera!
 
Men ivarjefall jag red ju Tinni igår och det är svårare än man tror att rida en så känslig häst!
Jag menar gör man fel så blir det fel och gör man rätt blir det rätt, men det är ju sjukt bra träning för mig så vet jag hur man faktiskt ska rida sen :P haha
 
Nej men jag iallafall, tänker inte på vissa saker hela tiden som man måste göra med honom och sa till mamma att jag nog kommer lära mig mer en han kommer.
 
Det är iallafall jättekul men det är lite skillnad när man gör saker med Flipi som man måste göra det övertydligt med och sen gör man det med Tinni och han gör det före man visat vad man vill liksom haha!
 
 
lägerskola imorron så inga inlägg då inte :(
 
 

Kommentarer
Postat av: SOFIAAERIKSSONN ♡

visst skulle man! :D

Svar: :)
Sofia Widman

2012-09-04 @ 20:19:08
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DESIGN: SANNAWIDMAN.SE
RSS 2.0